امکانات اصلی نرم‌افزار اقساط

برخی از امکانات نرم‌افزار اقساط فروش کالای ارقام سیستم

در طراحی نرم‌افزار اقساط فروش کالای ارقام سیستم امکانات جدید اضافه شده که دوست داریم در مورد آنها بیشتر صحبت کنیم:

امکان معرفی ضامن

می‌دانیم که در فروش اقساطی بسیاری از اقلام نیاز به معرفی ضامن از سوی مشتریان خواهد بود. بخشی در نرم‌افزار اقساط در نظر گرفته شده تا مشتریان بتوانند ضامن خود را معرفی کنند و مشخصات مربوط به ضامن را در فرم مخصوص وارد نمایند. این بخش کمک می کند تا فردی که مدیریت نرم‌افزار را به عهده دارد بتواند مشخصات مربوط به ضامن را مطالعه کرده و بررسی‌های لازم را روی آن انجام دهد. دقت کنید که به طور کلی ضامنی که برای فروش اقساطی کالا در نظر گرفته می‌شود باید مدارک لازم را ارائه دهد و فرم مربوطه را تکمیل کند.

نیاز به مدارک هویتی از سوی ضامن است که در بخش مربوطه در نرم‌افزار اقساط فروش کالا آپلود شده و ثبت می شود. به این ترتیب روال خرید بسیاری از اقلام به صورت اقساطی و با بهترین شرایط فراهم می شود.

امکان ارسال پیامک به مشتریان

بخش دیگری در نرم‌افزار اقساط وجود دارد که مشتریان با فعال کردن آن می توانند اطلاعات لازم در مورد اقساط خود را به دست آورند. در این بخش اطلاعاتی در مورد نوع و میزان پرداخت قسط وجود دارد قبل از موعد سررسید قسط از طریق نرم‌افزار اقساط برای مشتریان ارسال می شود. به این ترتیب مشتریان می توانند اطلاعات کامل در راستای پرداخت اقساط خود داشته باشند. همین طور فعال کردن آپشن یادآوری کمک می‌کند تا پرداخت اقساط به تاخیر بر نخورده و مشکلی برای آنها ایجاد نشود این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد امکان ارسال پیامک مشتریان یکی از بهترین آپشن هایی است که در نرم‌افزار اقساط کالا اعمال شده است.

 

در این برنامه امکان اعلام و یادآوری موعد سررسید نیز وجود دارد بنابراین مشتریان می توانند با در نظر گرفتن محتوای پیامک برنامه‌ریزی خوبی روی پرداخت اقساط خود داشته باشند. معمولاً ارسال پیامک مشتریان چند روز زودتر از موعد سررسید قسط بوده تا مشتری بتواند در زمان باقیمانده شرایطی فراهم سازد تا اقساط را پرداخت کند. وجود پنل ارسال پیامک به مشتریان از جدیدترین آپدیت های نرم افزار بوده و سطح رضایت بالایی به همراه خواهد داشت.

امکان ارسال تیکت توسط مشتریان

نرم‌افزار اقساط کالا به صورتی طراحی شده است تا هر مشتری بتواند پنل کاربری مخصوص به خود را داشته باشد. در این پنل مشخصات مشتری به همراه تعداد اقساط در نظر گرفته می شود موضوعی که باید مد نظر قرار بگیرد. این که در صورت بروز مشکل، مشتریان می بایست به سادگی با مدیریت و صاحبان کسب و کار ارتباط برقرار کنند و به این ترتیب امکان ارسال تیکت توسط مشتریان به مدیرعامل وجود داشته و هر نوع اعتراض و مشکلی سریعاً پیگیری می‌شود. شرایط ارسال و دریافت تیکت به سادگی و مانند یک پیامک ساده در نظر گرفته خواهد شد، این موضوع تعامل بهتری بین مشتریان و مدیریت ایجاد می‌کند.

روال کار نرم‌افزار فروش اقساطی به چه صورت است؟

اگر بخواهیم در مورد روال کار نرم‌افزار اقساطی صحبت کنیم و به زبانی ساده این نرم‌افزار را توضیح دهیم، به این صورت است که وقتی که مشتری خریدی انجام می‌دهد مبلغ خرید در نرم افزار به عنوان یک وام در نظر گرفته می شود به این معنی که انگار مشتری وام دریافت کرده و حالا نوبت این است که اقساط خود را پرداخت کند. در چنین حالتی نرخ تسهیلات، میزان بازپرداخت، میزان سود، تعداد اقساط و روش پرداخت اقساط در پنل مربوط به مشتری بر اساس شناسه او اعلام می‌شود. یعنی مشتری می‌تواند به اطلاعات مربوط به کالای خریداری شده خود دسترسی کامل داشته باشد.

همین‌طور میزان دیرکرد و جریمه دیرکرد نیز برای مشتری گزارش می شود تا طبق شرایط موجود بتوانند کرد قسط خود را پرداخت کنند. این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد در نرم‌افزار اقساط شرایطی فراهم می شود تا مشتریان بتوانند از وام خود استفاده کنند. موضوع مهم دیگری که وجود دارد این است که مشتری می تواند اقساط خود را به صورت آنلاین پرداخت نماید. پرداخت آنلاین اقساط به مشتری کمک می کند تا در هر زمان از شبانه روز برنامه‌ریزی مناسبی در مورد اقساط خود داشته باشد.

خوشبختانه نرم‌افزار اقساط کالا کمک کرده تا مدیریت مشتریان و مدیریت اقساط بهبود یابد. این مکانیسم سبب شده تا بسیاری از کسب و کارها بتوانند فضای فروش اقساطی کالا را فراهم سازند تا کاربران بیشتری بتوانند خرید کنند و از این موهبت بهره مند شوند. موضوع از این قرار است که بسیاری از صاحبان کسب و کار به خاطر شرایط دشوار و پر ریسک اقساطی علاقه ای به فروش اقساطی کالای خود نداشته و فروش نقدی را انتخاب می‌کنند، اما با وجود نرم‌افزار اقساط کالا شرایطی فراهم می شود تا بسیاری از صاحبان کسب و کار بتوانند محصول خود را به خوبی بفروشند و همینطور مشتریان بتوانند بهترین شرایط را برای خود در نظر بگیرند.

آیا کار کردن با نرم‌افزار اقساط کالا دشوار است؟

طراحی نرم‌افزار اقساط کالای ارقام سیستم به صورتی است که کاربر می تواند به سادگی به بخش های مختلف نرم افزار مراجعه نماید. بخش بندی و طبقه بندی های صورت گرفته در این نرم‌افزار سبب می‌شود تا کار با آن آسانتر باشد خوشبختانه بخش‌های مختلفی در نرم افزار وجود دارد که سبب می‌شود بسیاری از افراد بتوانند اطلاعات بهتری در مورد شرایط مشتریان داشته باشند. این نرم افزار به صورت زیر شاخه ای طراحی شده و این موضوع سبب می‌شود تا با یک جستجوی ساده بتوان به اطلاعات مربوط به کاربران دست یافت.

موضوع مهمی که در مورد نرم‌افزار اقساط کالا دیده می شود اینکه در آپدیت های جدید نرم افزار، مشکلات قبلی برطرف شده و سعی شده که کاربری نرم افزار به بهترین و ساده ترین شکل ممکن صورت بگیرد. این موضوع سبب می‌شود تا کار کردن با نرم افزار به نسبت قبل آسان‌تر باشد بسیاری از صاحبان کسب و کار که سواد بالایی ندارند، بتوانند از عملکرد مفید این نرم افزار استفاده کنند.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *