معرفی نرم افزار فروش اقساطی کالا

نرم افزار فروش اقساطی کالا جهت مدیریت دقیق برای سطح قراردادهای فروش اقساطی طراحی شده است. کار با این نرم افزار بسیار راحت بوده و از کاربری بسیار آسانی برای آن استفاده شده است و نیاز به تخصص خاصی برای کار با نرم افزار نخواهید داشت.

نرم افزار فروش اقساطی کالا در یک نگاه

شما می توانید با نرم افزار فروش اقساطی کالا قراردادهای فروش اقساطی را  ثبت و مدیریت کنید. دقت کنید که اقساط دریافتی به صورت کاملاً دقیق ثبت می شود و وضعیت هر قرارداد و همینطور اقساط آن مورد بررسی قرار می‌گیرد و از سوی دیگر این نرم افزار گزارشات مختلفی را به صورت لحظه‌ای ارائه می دهد تا بتوانید به سادگی قراردادهای خود را مدیریت کنید.

آپشن های مختلف نرم افزار فروش اقساطی کالا

طراحی نرم افزار فروش اقساطی کالا به صورت کاملاً حرفه ای صورت گرفته است، به این ترتیب می توانید قرارداد فروش اقساطی را با سه فرمول خصوصی، دولتی و سود کل ثبت نمایید. همینطور شرایطی فراهم می شود تا بتوانید تعداد اقساط را تعیین کنید و همینطور دوره‌های پرداخت‌ها به طور کاملاً دقیق ارزیابی نمایید.

این نرم افزار امکان چاپ قرارداد و همینطور چاپ دفترچه اقساط را فراهم می سازد و از سوی دیگر امکان فروش اقساطی به صورت دقیق برآورد شده و میزان سود با شرایط بسیار متنوع برای انواع اقلام در نظر گرفته می‌شود. شما می‌توانید ضامن با شرایط مختلف را ارزیابی کنید و همینطور اسناد ضامن ها را ثبت کنید به طور کلی امکان مسدود سازی اسناد نیز وجود دارد.

نرم افزار صفحه ای برای دریافت اقساط و سیستم ثبت دقیق و آسانی دارد و همینطور پروتکل اعمال جریمه دیرکرد نیز به صورت خودکار اجرا می شود.

صفحه نمایش به کار برده شده در نرم افزار وضعیت جزئیات قرارداد ها را به صورت کاملاً دقیق نشان دهد و تمامی اقساط پرداختی و الباقی و همینطور وضعیت هر قسط را اعلام می‌کند‌.

ویژگی دیگر این نرم افزار محاسبه دیرکرد اقساط و جریمه آنها به صورت کاملاً دقیق بوده و امکان ثبت جریمه دیرکرد نیز وجود دارد. صفحه ای طراحی شده تا نمودار تصویری ارائه شود و محاسبات لازم در مورد سود اقساط نیز در نظر گرفته شود. خوشبختانه آپشن امکان ثبت سریع اقساط برای چندین مشتری به صورت یکجا نیز فراهم شده است.

آپشن جستجو سریع قراردادها با توجه به فیلتر بندی های خاصی که در نرم‌افزار وجود دارد سبب کار کردن آسان تر با آن می شود.خوشبختانه اسناد حسابداری فروش اقساطی به صورت خودکار صادر شده و دریافت اقساط به شکل کاملاً حرفه ای صورت می گیرد.

انواع گزارشات در نرم افزار فروش اقساطی کالا

طراحی نرم افزار فروش اقساطی کالا به صورتی است می تواند گزارشات مختلف را زمینه قراردادها، اقساط عقب افتاده و دیرکرد فراهم سازد.

این نرم افزار گزارشات مختلفی در خصوص درآمدها و هزینه ها ی فروشگاه و بدهکاری و بستانکاری فراهم می سازد. گزارش‌های تراکنش های صندوق و تفکیک حساب بانکی نیز فراهم شده است.

گزارشات مختلف حسابداری در زمینه بانک و مشتریان دفتری نیز فراهم شده است.

در این نرم‌افزار شرایط گزارش مانده حساب مشتریان، سررسید اقساط یک قرارداد، وضعیت قرارداد و همینطور مبالغ اقساط پرداخت شده بررسی می‌شود. قراردادها به تفکیک ماه و بر اساس کد مشتریان اعلام شده و گزارش از اقساط عقب افتاده قراردادها نیز اعلام می شود.

همینطور گزارش هایی در زمینه گردش حساب مشتریان، گزارش ضامن های قراردادی و همینطور قراردادهای وصول شده در نظر گرفته می شود. گزارش ها در قالب های نموداری نیز ارائه می شوند.

شرایط درآمد و هزینه در بازه تاریخ دلخواه به صورت روزانه و ماهانه اعلام می‌شود، همینطور گزارش‌ها به صورت سالانه نیز مورد بررسی قرار می گیرد. گزارش درآمدها به تفکیک سرفصل های حسابداری اعلام می‌شود. گزارش های حاصل از کارمزد قراردادها در بازه تاریخ دلخواه بررسی و همینطور جریمه دیرکرد اقساط نیز اعلام می‌شود.

حسابداری به صورت ترکیبی و با امکان ویرایش و حذف اسناد وجود دارد. گزارش‌های مربوط به روزنامه، ترازنامه، وضعیت دفتری، وضعیت مشتریان، گردش بانکی، تراز آزمایشی حواله ها و چک ها به صورت کاملاً درست اجرا می‌شود.

شرایط فروش نقدی در نرم افزار فروش اقساطی کالا

نرم افزار فروش اقساطی کالا به صورتی طراحی شده که شرایط ثبت خرید و فروش های نقدی به صورت کاملاً دقیق بررسی می شود. جستجوی سریع و پیشرفته خرید ها بر اساس فیلترهای مختلف در نظر گرفته شده و گزارش جامعی از خرید و فروش بر اساس محدوده تاریخ اعلام می‌شود. تمامی خرید و فروش های یک فرد با نوع فیلتر به کار برده شده مشخص شده و گزارش های خرید و فروش به صورت روزانه، ماهانه و سالانه اعلام می‌شود گزارش‌ها به شکل نموداری بوده و بر حسب جمع مبلغ و تعداد فروش به تفکیک تاریخ اعلام می‌شود.

 

از دیگر ویژگی های مهمی که برای نرم افزار فروش کالای اقساطی در نظر گرفته می شود، تعریف نامحدود کاربران برای نرم افزار هست.

برای هر کاربر مجوز های مختلفی در بخش های متنوع نرم افزار اجرا شده است. اطلاعات نرم افزار به صورت خودکار و دستی پشتیبان گیری میشود. از سوی دیگر شرایط مدیریت چکها با امکان چاپ چک نیز فراهم خواهد بود. این نرم افزار توانسته یک پکیج جامع برای کسانی باشد که دوست دارند فروش اقساطی کالای خود را مدیریت کنند و به سادگی بتوانند شرایط پرداخت مشتریان را اعلام نمایند.

 

نرم افزار فروش اقساطی کالا برای کسب و کارهای کوچک یعنی کمتر از ۱۰۰ کارمند، کسب و کارهای متوسط یعنی کمتر از ۵۰۰ کارمند و کسب و کارهای بزرگ با بیش از ۵۰۰ کارمند اجرا شده است.

خوشبختانه عملیات خرید و فروش نقدی، خرید و فروش با چک و خرید و فروش خدمات به خوبی در نرم‌افزار صورت گرفته و مدیریت فروش به شکل ویژه انجام می‌شود. همین‌طور شرایط مدیریت حساب های بانکی و عملیات خرید و فروش اقساطی نیز صورت می گیرد.این نرم افزار کمک می کند تا مدیریت بیش از یک فروشگاه و حتی بیش از یک صندوق در سریع ترین زمان ممکن صورت بگیرد و مدیریت امور اموال کالا و اعتبار مشتریان به طور کاملاً دقیق بررسی شود. خوشبختانه ثبت و صدور پیش فاکتور و همینطور فاکتور به صورت کاملاً دقیق اجرا می شود. نرم افزار فروش اقساطی کالا برای امور تجاری و خرید و فروش و بازاریابی قابل قبول است.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *