مدیریت فروش اقساطی کالا با کمترین خطا

بسیاری از صاحبان کسب و کار با دفتر و دستک های قدیمی خود مشکل دارند. آنها دوست دارند از محصولی استفاده نمایند که بتوانند به واسطه آن فروش اقساطی اقلام خود را مدیریت کنند. نرم افزار فروش اقساطی کالا کمک می کند تا صاحبان کسب و کار بتوانند بهترین مدیریت روی کالاهای مختلف را داشته باشند. در این مقاله سعی می‌کنیم در مورد شرایط کار با این نرم افزار و بخش های مختلف آن صحبت کنیم.

بخش ثبت مشخصات مشتریان در نرم افزار فروش اقساطی کالا

می دانیم نرم افزار فروش اقساطی کالا در واقع پلتفرم است که به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا مدیریت آسانی روی شرایط کالاهای اقساطی خود داشته باشند و همین طور در مورد اقساط مشتریان خود تصمیم‌گیری بهتری نمایند. یکی از بخش‌های مهمی که در این نرم افزار مورد استفاده قرار می گیرد بخش ثبت مشتریان است، به این معنی که برای هر کاربر یک یوزر نیم و پسورد در نظر گرفته می شود و یا به زبان ساده تر هر کاربر دارای یک شناسه مخصوص است. حال می توانید خودتان اطلاعات کاربر را وارد نرم افزار کنید و یا شرایطی ترتیب دهید تا مشتریان بتوانند صفحه مخصوص به اقساط خود را داشته باشند. به این ترتیب کاربران با وارد کردن یوزرنیم و پسورد وارد صفحه مربوط به کالای خریداری شده خود می شوند. دقت کنید که مشخصات کاربر، نوع کالای خریداری شده، هزینه‌های پرداخت شده و هزینه های باقیمانده فقط به کاربر و فروشنده اطلاع داده می‌شود و سایر مشتریان نمی توانند به اطلاعات کاربران دیگر دسترسی داشته باشند. وجود امنیت خوب در نرم افزار سبب شده تا بسیاری از افراد علاقه زیادی به استفاده از آن داشته باشد.

حال می خواهیم در مورد رکوردهای مختلفی که در صفحه مشخصات مشتریان نمایش داده می‌شود صحبت کنیم. دقت کنید که در این صفحه مشتری می تواند اطلاعات اقلامی که خریداری کرده است را مشاهده کند. خوشبختانه دسته بندی عالی در نظر گرفته شده به طوری که دسته ها بر حسب نوع کالا، تاریخ خرید، به مشتری و همینطور به فروشنده یا صاحب کسب و کار نشان داده می‌شود. بنابراین اگر مشتریان محصولی خریداری کرده‌اند و قصد دارند پس از گذشت چندین ماه در مورد محصول خریداری شده و مشخصات آن اطلاعاتی کسب کنند می‌توانند به صفحه مورد نظر خود مراجعه کنند.

بخش دیگری نیز وجود دارد که مربوط به تعداد کل اقساطی است که یک مشتری می بایست پرداخت کندو این موضوع در نرم افزار فروش اقساطی کالا اهمیت زیادی دارد، یعنی در واقع مشتری متوجه می‌شود که تعداد کل اقساطی که برای خرید او در نظر گرفته شده، چقدر است به این ترتیب برنامه ریزی بهتری خواهد داشت.

محاسبه تعداد اقساط پرداخت و اقساط باقیمانده

از بخش‌های مهمی که در نرم‌افزار فروش اقساطی کالا دیده می شود، تعداد اقساطی است که مشتریان پرداخت کرده‌اند. به این ترتیب مشتریان می توانند متوجه شوند که اقساط آنها در چه وضعیتی قرار دارد. یعنی وقتی کاربر اقساط را پرداخت می کند. در صفحه مورد نظر او رکورد مربوط به قسط مورد نظر تیک خورده و یا غیر فعال می شود. در این راستا محاسبه در مورد اقساط باقیمانده مشتریان در نظر گرفته می‌شود. در نرم افزار فروش کالای اقساطی مدیریت بسیار جالبی در مورد تعداد اقساط در نظر گرفته شده و فروشنده و همینطور مشتری متوجه می‌شود که تعداد اقساط باقیمانده او چقدر است.

شما میتوانید از سرویس ای استفاده کنید تا به مشتریان اطلاع داده شود که تاریخ اقساط شان چه زمانی است و در صورت دیرکرد شرایطی فراهم شود تا مشتری بتواند اقساط خود را پرداخت کند. بنابراین در نرم افزار فروش اقساطی کالا تمامی اقساط به صورت کاملاً شفاف بررسی شده و مشتری و فروشنده می توانند درک بالایی از شرایط اقساط داشته باشند. همینطور سود مدنظر فروشنده و تعداد اقساط بر اساس سطح رضایت مشتری و فروشنده در نظر گرفته می شود. یعنی هرچه تعداد اقساط شما کمتر باشد، قطعاً سود کمتری به فروشنده خواهید داد، بنابراین این موضوع کاملا به خودتان بستگی دارد.

پرداخت اقساط در نرم افزار فروش اقساطی کالا

در نرم افزار فروش اقساطی ارقام سیستم شرایطی فراهم شده تا کاربران بتوانند اقساط خود را به صورت غیر حضوری و از طریق درگاه های بانکی پرداخت کنند. خوشبختانه پروتکلهای به کار برده شده کاملاً بر پایه امنیتی بوده و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد. یعنی مشتریان می توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز اقساط خود را پرداخت نمایند. به این ترتیب پس از پرداخت اقساط به آنها کد رهگیری داده شده و صفحه مربوط به تعداد اقساط پرداخت شده و تعداد اقساط باقیمانده به روز رسانی می شود. پرداخت اقساط به صورت غیر حضوری در نرم افزار بر اساس مکانیزم های جدید در نظر گرفته شده و از نفوذ هکر تا حد بسیار زیادی جلوگیری می شود.

 

کلیه پرداخت ها در نرم افزار مدیریت می شود، یعنی صاحبان کسب و کار می توانند مقدار اقساط پرداختی را بررسی کنند و در صورت مغایرت با روندی که در نرم‌افزار وجود دارد، تعامل بهتری بین فروشنده و مشتری صورت می‌گیرد. چنین سیستمی سبب می شود تا صاحبان کسب و کار بتوانند بررسی اتوماتیک بر روی اقساط مختلف مشتریان داشته باشند. شرایط پرداخت به صورت کارت به کارت و با استفاده از کارتهای شتاب بانکی صورت می گیرد. خوشبختانه موقعیتی که این نرم‌افزار در نظر گرفته است، به صورتی است که می‌تواند برای بسیاری از افراد عملکرد مناسبی داشته باشد.

پایگاه داده نرم افزار فروش اقساطی کالا

خوشبختانه قدرت پایگاه داده به کار برده شده در نرم افزار فروش اقساطی کالا به قدری زیاد است که می‌تواند میلیون‌ها مشتری را در خود جای دهد. از سویی دیگر نیز تاخیر در محاسبه اقساط وجود نداشته و همینطور میزان خطا بسیار بسیار کم است. دقت کنید که نرم افزار فروش اقساطی کالا ارقام سیستم به صورت به روز رسانی شده در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌گیرد تا بتوانند بهترین تصمیم گیری را در مورد محصولات خود داشته باشند. این نرم افزار هم برای کسب و کارهای کوچک و هم برای کسب و کارهای بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد.

به کمک این نرم افزار می توانید مدیریت عالی برروی اقساط مختلف با شرایط پرداخت متفاوت داشته باشید.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *